EEN DRIEDIMENSIONALE SHOW MET AAIBARE APPARATEN - AAIPET!

In AaiPet beginnen twee goochelaars vrolijk met hun act. Ze vouwen hondjes van ballonnen en toveren bananen uit iPads. Precies zoals het hoort.
Maar de truc komt in opstand. De iPad ontpopt zich tot een brutale grapjas die de show danig in de war stuurt. Uiteindelijk weet niemand meer wat voor of achter is en wie nu eigenlijk wie bestuurt. AaiPet is een hilarische peutervoorstelling, zonder praatjes, met veel muziek, magie en beweging.

De voorstelling is in te kopen bij het theatergezelschap en kost € 850,= (ex. BTW) en speelt daarvoor 2x per dag voor max. 60 kinderen per keer. Direct na de voorstelling is er ook een educatieprogramma bij te boeken. Dit wordt door de acteurs uitgevoerd en alle kinderen in het publiek krijgen een stickervel met apps die ze op zichzelf kunnen plakken. Dit kost € 100,= extra per dag.

Bontehond - Jeugdtheatergezelschap
Stadhuisplein 2