Beste hobby- en modelbouwvrienden,

In 2017 hebt u deelgenomen aan de hobby- en modelbouwbeurs in de Koningshof op Urk. Voor ons als organisatoren zijn deze dagen een groot succes geweest mede door de deelname en medewerking van u. Dit jaar willen we het evenement opnieuw organiseren, namelijk op 27 december van 10.00 tot 20.00 uur in de Koningshof Party & Events op Urk, www.dekoningshof.com.

NB: dit jaar is het 1 dag omdat de Koningshof op 28 december niet beschikbaar is, vandaar de openingstijd tot 20.00 uur.

Gezien de voorbereidingen en het vastleggen van de locatie is het nodig dat we voorlopig inzicht hebben in het aantal deelnemers. Wij verzoeken u om ons voor 31 juli te laten weten op het emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of u dit jaar weer wilt deelnemen. Wij verzoeken u ook aan te geven bij uw aanmelding hoeveel ruimte u denkt nodig te hebben. Geeft u dit niet aan gaan we uit van de ruimte die u in 2017 had. Verder vragen wij u of u vrienden, collega’s of familie heeft, die ook een hobby hebben en dit willen laten zien om hun namen door te geven, liefst met een email adres, zodat wij hen kunnen benaderen.

Wij willen proberen om een zo breed mogelijk geheel van hobby’s op Urk te kunnen tonen. Het is niet van belang of iemand een echte kei is in zijn hobby of dat iemand misschien iets minder nauwkeurig is. Het gaat om de hobby en het plezier dat we er aan beleven. Het hoeft niet alleen modelbouw te zijn maar ook bijvoorbeeld verzamelen van iets, scrappen, schilderen, Lego, enzovoort.

De definitieve invulling en bevestiging volgt in november van dit jaar.

Wij horen graag van u!

Willem Kramer, Hendrik Post, Teun Visser, Henk van Slooten