Caritas Urk werkt t.b.v. Sport & Cultuur Urk samen met de volgende partners

FlevoMeer Bibliotheek Urk

Kijk voor meer informatie over FlevoMeer Bibliotheek Urk op: flevomeerbibliotheek.nl

Zwembad ’t Bun

Zwembad ’t Bun bestaat uit een instructiebad van 25 x 10 meter, Recreatiebad van 20 x 15 meter, ‘Natte speeltuin’ met vele speelelementen en een peuterbad in de vorm van een vis. Naast recreatiezwemmen zijn verschillende doelgroepen actief in zwemband ’t Bun, zoals, 50- plus sportief, aqua fitness, aquajogging, baby en peuterzwemmen. Voor meer informatie zie zwembad.opurk.nl. De zwemcoaches staan voor u klaar.

Christelijke Gymvereniging Urk

De gymvereniging organiseert lessen in het kader van het beweegdiploma voor groep 1 & 2 op de basisscholen op Urk. Kijk voor meer informatie over de gymvereniging op: cgvurk.nl.

Fytac Urk

Medewerkers (PMT) van Fytac ondersteunen en begeleiden senioren en mensen met een beperking binnen het beweegteam (in samenwerking met een sportcoach). Kijk voor meer informatie op: fytacfysiotherapie.nl.

Verder werken de sportcoaches en de cultuurcoaches intensief samen met sportverenigingen, onderwijs en cultuurinstellingen op Urk.