Nieuws over de activiteiten en het vrijwilligerswerk van Caritas Urk

Na de nieuwste ontwikkelingen en maatregelen vanwege het coronavirus heeft de directie in samenspraak met gemeente Urk en de samenwerkingspartners van Caritas Urk besloten dat alle activiteiten worden opgeschort, in ieder geval tot en met 6 april.

Ook het vrijwilligerswerk wordt opgeschort of op een andere manier ingevuld. Vrijwilligers krijgen hierover allemaal persoonlijk bericht. Specifieke hulpvragen van kwetsbare doelgroepen die gerelateerd zijn aan de crisis situatie worden in behandeling genomen, individueel bekeken en ingevuld. De bezorging van maaltijden via Tafeltje Dekje gaat gewoon door.

Het kantoor van Caritas Urk blijft telefonisch bereikbaar voor al uw vragen. We vragen u dringend niet naar het kantoor te komen zonder afspraak. U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0527-683346. Voor meer informatie kijk ook op onze website www.caritasurk.nl of onze sociale media.

Tot slot: u mag ons altijd bellen wanneer u signalen opvangt als ergens hulp of ondersteuning nodig is. Omzien naar elkaar geldt in deze tijd als nooit tevoren.

NB: voor uitgebreide informatie voor vrijwilligers en mantelzorgers scrol door naar onderen!

Belangrijke informatie aan directies, leerkrachten en ouders!

Informatie voor vrijwilligers

Informatie voor mantelzorgers

Lees het Caritas Urk Magazine nu ook online!