Een goeie moat kan gien kwoad

Heb jij het wel eens moeilijk? Op school gaat het even niet zo lekker, thuis heb je het gevoel dat je altijd alles moet uitleggen of je hebt problemen waar je alleen niet uitkomt en je durft niet aan je ouders, docenten of andere naasten om hulp te vragen. Dan kan een moat je misschien helpen. Na een kennismakingsgesprek ga jij op stap met een moat waar je het goed mee kunt vinden. Jij bepaalt de doelen, jij bepaalt hoe vaak per week je jou moat wilt zien en je moat helpt je jou doelen te bereiken. Alles wat er besproken wordt, blijft tussen jullie!

Training

De vrijwilligers van Caritas Urk die binnen dit project begeleiding bieden aan jongeren die het moeilijk hebben, krijgen voordat ze aan de slag gaan een training aangeboden. Deze training wordt verzorgd door een professionele organisatie.

Dit project is een samenwerkingsverband tussen:

• Gemeente Urk
  • Intermezzo (ambulante begeleiding)
  • Politie
  • CJG (ambulant jongerenwerker)
  • Caritas Urk (vrijwilligers en buurt- en welzijnswerker)

Meer informatie en aanmelding

Ken jij iemand die wel wat hulp of een steuntje in de rug kan gebruiken? Voel je welkom bij ons op kantoor, alles wat je ons verteld wordt vertrouwelijk behandeld. Ook telefonisch en via de e-mail zijn wij bereikbaar.

Bezoekadres:

Singel 9A
8321 GT Urk

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 - 16.00 uur.

Overige gegevens:

T: 05 27 - 68 33 46